zaterdag 25 april 2015

Yoga - les 1

Vandaag startte onze lessenreeks yoga in ons Massagehuis MutuaFides. Deze lessen besteden we uit aan een ervaren lesgever omdat we er zelf te weinig van afweten. Ik was zelf dus ook kandidaat en keek verwachtingsvol uit naar de eerste les.
Na een woelige nacht, vol akelige nachtmerries, een zoontje dat niet kon slapen en uiteindelijk ik ook niet meer, begon ik mijn ochtend al doodmoe. Gelukkig stond alles al mooi opgesteld en kon ik nog een cake voor de deelnemers bakken als extraatje.
De yoga-oefeningen brachten me in een heel relaxte toestand. Focus op een geruststellende stem en ademhaling. Vloeiende oefeningen die me geen moeite kostten. Wat een heerlijk gevoel alles makkelijk aan te kunnen en tegelijk je echt diep te kunnen ontspannen. Nooit gedacht dat dit zou kunnen! De lesgever is natuurlijk ervaren en weet waarmee hij bezig is. Hij leidde ons moeiteloos door de tijd en voor ik het wist was de les om! Wedden dat ik vannacht als een roosje slaap?
Ik kijk nu al uit naar volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten